6.C

VÍTEJTE NA STRÁNKÁCH TŘÍDY 6. C

Týden 18.6. – 22.6.

Pondělí – výuka potrvá 4 vyučovací hodiny!

OV     ČJ     M     PRG

Úterý – celodenní výlet

Středa –  výuka potrvá 4 vyučovací hodiny!

PŘ     IN      M     ČJ

__________________________________________________________

Ještě pár vzpomínek na úžasnou školu v přírodě 🙂

Den návratu – pátek 🙁 🙂

POZOR – návrat bude v dřívějšch hodinách než bylo v plánu. Odjíždíme v 10:00hod. Příjezd ke škole proto bude dříve a to mezi 11:30-12:00hod. Pokud nebudete moct dorazit, Vaše dítě na Vás bude čekat v družině, nemůže totiž nikdo odejít bez dozoru od autobusu. Dítě musí být předáno přímo Vám! Děkuji za pochopení.

Poslední den – čtvrtek.

V dopoledním bloku jsme se učili mluvnici. A poté jsme šli hrát vybíjenou. K obědu jsme měli výorný řízek s bramborem. Po odpoledním odpočinku jsme vyrazili k Máchovu jezeru a na loď. Cestou jsme si koupili nějaké dobroty. A pak jsme si užívali nádhernou hodinovou jízdu lodí po jezeře. Večer jsme si pochutnali na buchtičkách se šodó. Poslední večer jsme si užili diskotéku, kdo chtěl mohl si opéct buřtíka a na úplný závěr večera jsme si užili bojovku. 🙂

Zlomová středa 🙂

Uprostřed týdne se nám bohužel rozpršelo, takže jsme museli většinu část dne strávit v budově. I tak jsme si den ale náležitě užili! Ráno jsme hráli hry se šátky, stavěli jsme lidské stavby a jiné. Poté jsme se společně učili. Na oběd jsme měli výborné knedlo vepřo zelo. Odpoledne jsme zase hráli hry s našimi instruktory a s ostatními třídami. Na večer se již udělalo hezky, takže jsme hráli přehazovanou nebo brenbal. K večeři jsme měli zapečené těstoviny.

Máme za sebou druhý den!

Dnešní celé dopoledne jsme se věnovali pilně učení a také jsme si řekli nějaké zajímavosti o tomto kraji. Poté jsme měli oběd – segedínský guláš s knedlíkem. Po odpočinku jsme vyrazili do zdejšího zooparku a poté jsme se věnovali sportovním aktivitám a bazénu. Po večeři – karbanátek se šťouchaným bramborem – jsme se rozdělili na týmy, kdy jeden hrál vybíjenou a druhý se věnoval florbalu. Máme se tady suprově, všechny děti si to tady moc užívají a zatím nám přeje i počasí 🙂

______________________________________________________________

První suprový den je za námi! 🙂

Cesta sem nám velmi rychle utekla, někteří se kochali krajinou, jiní si povídali, hráli hry, četli si, nebo nabírali síly na odpoledne spánkem.  Po příjezdu jsme se seznámili s objektem, ubytovali jsme se a ještě před obědem jsme se společně prošli po okolí. Potom jsme si dali oběd – gulášová polévka, těstoviny s kuřecím masem. A potom už se nás ujal instruktor, který s námi celé odpoledne hrál zajímavé hry na hřišti a kdo chtěl, šel se koupat do bazénu. Po večeři – rizoto – jsme se šli projít na Máchovo jezero, kde jsme si užili nádherný západ slunce. Když jsme dorazili do chatek, ještě chvíli jsme si vyprávěli o dnešních úžasných zážitcích a potom jsme šli všichni spát. Opravdu všichni jsou moc hodní a již nabírají síly na další den. 🙂

ŠKOLA V PŘÍRODĚ

RS Termit , Bezdězská 260, Doksy 472 01 – 11.6.-15.6.

Sraz: mezi 7:300-7:45hod.

Plánovaný odjezd: 8:00hod.

Všichni se sejdeme u parkoviště v blízkosti přístavby. Žáci se mi vždy nahlásí a Vás rodiče požádám o podpis, kterým budeme aktualizovat bezinfekčnost a zároveň potvrzovat Vaši informovanost o ŠVP. Žáci, kteří ještě neodevzdali všechny vyplněné dokumenty, tak učiní, jinak bohužel nemohou na ŠVP jet. 🙁

Připomínám, že žáci nesmí u sebe mít žádné léky! Pokud žáci nějaké užívají, prosím, dejte je do uzaviratelného sáčku, nadepište jméno dítěte a také dávkování. Děkuji.

Pokud se dělá někomu v autobuse špatně, nahlásí se mi, aby seděl vepředu. Nezapomenout vzít si před jízdou kinderyl, tedy ještě s vámi 🙂

S sebou: učení – celý český jazyk : 2x učebnice a 2x pracovní sešit, 2x psací potřeby, obyčejná tužka, základní barvy pastelek, krátké pravítko, blok na psaní

Do autobusu: malý batůžek , –v něm lehká svačina  a pití /  stravování na místě začíná obědem / + časopis, kniha, nějaké hry… /. Tento batoh poslouží i na výlet. Láhev na pití se šroubovacím uzávěrem – min. 0,5litru . Na cestu do autobusu i na pobyt dejte dětem pohodlné lehké oblečení.

Věci v kufru nebo sport.tašce :

Hygienické potřeby + ručník ,  2x boty , sandály,  lehká bunda , pláštěnka,  spodní prádlo, ponožky , legíny nebo tepláky,  kšiltovka , kalhoty, kraťasy, děvčata- šaty, sukni, mikinu, případně svetr,  trička, plavky, pyžamo, -papírové kapesníky, sluneční brýle

Dále prosím, aby si děti zabalily k oněm věcím také ŠÁTEK.

Pro radost a obveselení :

– švihadlo,skákací guma- pokud dítě chce, malý míček / může být/  Na zábavu do pokoje doporučuji např. : karty /Prší, kvarteta, Uno, dále dámu a šachy, Člověče, nezlob se, omalovánky, hlavolamy…

Sladkosti, prosím, balte uvážlivě, pochopitelně děti mohou mít nějakou mňamku od Vás!

Pokud usoudíte, že má Vaše dítě větší spotřebu oblečení,popřípadě něco ze seznamu,co považujete Vy za důležité, vypadlo, můžete to samozřejmě zabalit.

Prostředek proti klíšťatům a opalovací krém s vysokým UV faktorem zajistím já  / bude hrazeno z tř. fondu/  a děti budeme těmito přípravky natírat.

Jinak připomínám, že si děti s sebou nebalí MOBILNÍ TELEFON, ANI ŽÁDNOU ELEKTRONIKU, pouze jsem dovolila mp3 na poslouchání písniček. A dále doporučuji nechat doma veškeré cennosti.

Kapesné je zcela na vás – moje doporučení je kolem 200-300Kč.

Jakmile dojedeme na místo a ubytujeme se, dostanete informaci na tyto stránky. Také vždy večer budu dávat na stránky fotky a krátké informace, jaký den jsme prožili.

Pokud by se něco dělo, okamžitě Vám zavolám, nebo napíšu. 🙂

_____________________________________________________________

Prosím, aby žáci dne 31.5. přinesli DOPLATEK 1.500Kč na švp. V ceně je také výlet v hodnotě 100,-.

Do odjezdu mají žáci také donést vyplněné formuláře (bezinfekčnost a zdravotní způsobilost) a ofocenou kartičku pojištěnce. Vše prosím dejte do folie. Děkuji.

Navíc máme možnost jet na celodenní výlet do Babiččina údolí s průvodcem. Odjezd bude v 8:00hod a příjezd mezi 17:30-18:00hod.  Cena výletu je 550Kč. Bohužel v třídním fondu už tolik peněz není, proto budu od žáků vybírat 500Kč (zbytek doplatím z TF). Tuto částku bych vybrala najednou se švp, tedy děti by přinesly 2.000,-. Chápu, že částka je to poměrně velká, proto jestli nechcete, aby Vaše dítě do Babiččina údolí jelo, dejte mi prosím vědět, místo bude nabídnuto jiným žákům, a žák poté platí jenom doplatek na švp – tey 1.500,-. Děkuji za spolupráci.

______________________________________________________________

FOCENÍ TŘÍD proběhne 5. června!

Ve středu  od 8,00 do 9,45 proběhne ve škole přednáška cestovatele  pana Tomáše Kubeše. Vstupné bude zaplaceno z TF.

ve čtvrtek 24.5.2018 jedeme do elektrárny ve Štěchovicích, většinu informací mají děti od p. uč. Kučery, který akci pořádá. Do Štěchovic pojedeme příměstským autobusem. Děti budou doplácet jízdné ze Strnad, po exkurzi kdo bude mít zájem, půjdeme ve Štěchovicích na oběd a pak se pěšky posuneme směrem k Praze a vlakem dojedeme do Prahy. Autobus a vlak by měly stát okolo 50.-Kč,kdo bude chtít oběd, tak asi 100.-Kč na oběd. S sebou sportovní obuv a oblečení-sledujte předpověď počasí, svačinu, pití, kdo nepůjde na oběd, tak s sebou víc jídla. Návrat je v odpoledních hodinách.

_____________________________________________________________

ŠKOLNÍ ROK 2017 / 2018

„Večerní škola hrou“

Vážení rodiče,

ze dne 16. na 17. května bude probíhat NOCOVÁNÍ VE ŠKOLE. Sraz s dětmi bude v 17:00hod. v naší třídě 6.C. Zahrajeme si plno zajímavých aktivit, soutěží (pro výherce čekají hodnotné dary :)), budeme si povídat a vyprávět různé příběhy a večer si s dětmi pustíme nějaký pěkný film, podle výběru dětí.

Žáci si přinesou spacák, příp. nějaký polštářek, plyšáka, věci na přespání, osobní hygienu, učení na další den a dle vlastního výběru občerstvení na večerní pohoštění 🙂

Těšíme se, že si společně tento večer parádně užijeme 🙂

Účast je zcela dobrovolná 😉

Na děti se těší : Jana Součková a Pavla Prskavcová 😉

Mobilní telefony žáci u sebe mít mohou, ale nebudou si jej ve škole nabíjet a žádná jiná elektronika není povolena.

Sběr starého papíru

Místo: Parkoviště školy

Termín:

středa 23. 5.         7:10 – 8:00, 14:00 – 16:00

čtvrtek 24. 5.       7:10 – 8:00

______________________________________________________________

KONZULTAČNÍ HODINY 17.4. od 17:00-19:00hod.pokud máte nějaké otázky týkající se prospěchu a chování, najdete mě buď ve třídě nebo v kabinetu, pokud se Vám termín nehodí, prosím kontaktujte mě a domluvíme si náhradní termín.

Prospěch budou mít děti nalepený v žákovské knížce.

Dne 17.4. ODPADÁ žákům odpolední vyučování – hodina tělesné výchovy.

BAREVNÝ TÝDEN 16.4.-20.4.

pondělí = ORANŽOVÁ

úterý = ČERVENÁ

středa = ŽLUTÁ

čtvrtek = ZELENÁ

pátek = BÍLÁ

______________________________________________________________

Dne 13.3. ODPADÁ žákům odpolední vyučování – hodina tělesné výchovy.

DŮLEŽITÉ INFORMACE: POZOR, budu vybírat zálohu na švp.  1500 Kč a to ve STŘEDU 14.2. Prosím o dodržení tohoto termínu, neposílejte peníze po dětech dříve. Doplatek se bude platit až po skončení švp.  Děkuji.  DH

Zde je odkaz na místo konání naší švp . Bydlíme v budově, nikoliv v chatkách 🙂

______________________________________________________________

Ve středu 31.1. se žáci učí první tři hodiny podle rozvrhu, čtvrtou hodinu proběhne předání vysvědčení. Po čtvrté hodině děti odchází na oběd a domů.

Ve čtvrtek 1.2. se učí dle rozvrhu.

V pátek 2.2. jsou POLOLETNÍ PRÁZDNINY.

V týdnu 5.2. – 9.2. jsou JARNÍ PRÁZDNINY.

Vážení rodiče, milé děti,

ani jsme se nenadáli a máme tady konec roku 2017. V prvé řadě bych chtěla poděkovat rodičům za úžasnou a vždy velmi rychlou spolupráci, milé zprávy, které mě motivují ve své práci dál a krásné dárečky, které mi udělaly obrovskou radost. A dále bych chtěla poděkovat také žákům za nádhernou besídku, kterou si z velké části sami připravili. Jedna skupina kluků nacvičila zajímavá kouzla s kartami a druhá skupina žáků mě opravdu velmi dojala svým nádherným hudebním vystoupením, jehož ukázku jsem si dovolala vložit zde i pro vás. Hezčí dárek jsem od dětí nemohla dostat, moc děkuji 🙂

Jsem opravdu velmi ráda za to, že jsem třídní učitelka ve třídě, kde se děti k sobě s úctou chovají, navzájem se podporují, pomáhají, povzbuzují, spolupracují, dokonce i prožívají některé společné osudy a fungují spolu také v době mimo vyučování. Chovají se opravdu jako kamarádi a to se v málo, které třídě vidí 🙂

Dovolte mi, abych Vám všem popřála šťastné a veselé Vánoce, ať jsou jedny z těch nezapomenutelných a ať každý z Vás pod tím stromečkem najdete to, co jste si nejvíce přáli. Do nového roku 2018 Vám přeji hlavně zdraví, štěstí, úspěchy v zaměstnání a ve škole, ale také hodně radosti a příjemných dobrodružství 🙂

Vaše Jana Součková, hrdá třídní učitelka 😉

P.S. Přikládám slíbené video, které najdete zde a pár fotek z nezapomenutelné besídky v naší třídě, následně ze společného zpívání v tělocvičně. A z prodejního stánku, který si další skupina dívek sama vymyslela, zorganizovala a uskutečnila. V tomto stánku se prodávali různé jejich výrobky a rozhodli se, že vybrané peníze věnují psímu útulku. Dalšího ukázka toho, jak jsou děti úžasné 🙂

A nezapomeňte, do školy se vracíme 3. ledna 2018 😉

______________________________________________________________

V úterý 14.11. od 17:00-19:00 se konají POHOVOROVÉ/TŘÍDNÍ SCHŮZKY. Sejdeme se ve třídě 6.C, kde Vám sdělím několik málo informací a poté můžete navštívit vyučující, se kterými potřebujete individuálně mluvit. ______________________________________________________________

Bruslení – 1/12/2017

ZŠ Donovalská pořádá každoroční akci Bruslení

Kdy: 1/12/2017

Kde: zimní stadion Velké Popovice

Za kolik: 100,-Kč

Kdo: pan učitel Haubert

počet míst je omezen, kdo má zájem, přineste platbu co nejdříve

______________________________________________________________

Pondělí 30.10. jdeme na divadelní představení Sněhová královna (placeno z TF). Sraz před školou v 7:50hod. V 9:00hod. nám začíná představení. Návrat v průběhu 4.vyučovací hodiny a poté žáci pokračují ve výuce podle rozvrhu (přírodopis a anglický jazyk). Učení si ráno uloží do skříňky. Do divadla s sebou jen malou kabelku/tašku, ve které budou mít nejdůležitější věci – klíče, kapesník, peněženku…

Jdeme do divadla, tak prosím o vhodné oblečení. Děkuji 🙂

Ve čtvrtek 26.10. a v pátek 27.10. jsou PODZIMNÍ PRÁZDNINY 🙂

DOUČOVÁNÍ!

Pro velký zájem dětí jsem se i v letošním roce rozhodla uskutečnit doučování. Hodiny budou probíhat každou STŘEDU od 14-15:00hod./příp. každý ČTVRTEK v ten samý čas. Doučování bude i se žáky ze starších ročníků.

Na naší škole bude tento šk. rok  pracovat školní psycholožka :  Mgr. Barbora Šmídová

konzultační hodiny : úterý – 8 – 11 hodin,   čtvrtek – 13 – 15 hodin.  Bližší info na webu školy. Konzultace dle objednání prostřednictvím emailu (smidovab@donovalskazs.cz). Obrátit se na ni mohou děti i rodiče.

______________________________________________________________

V pondělí 30. 10. půjdeme na dopolední divadelní představení Sněhová královna v divadle Rock Café.

Prosím rodiče, aby vyplnili lísteček o ŠvP a v průběhu tohoto týdne mi jej děti přinesly do školy, abych věděla, kdo z dětí pojede a kdo ne. Děkuji. JS 🙂

UNICEF

5. října se konala akce PUMPA PRO AFRIKU  aneb odpoledne s UNICEF. Akce  se vydařila a  děkujeme všem, kteří dorazili a přispěli k tomu, že celková vybraná částka přesáhla 30 000,-, což umožňuje nákup tří pump na vodu do afrických vesnic.

__________________________________________________

6.10. 2017 Žáci šestých tříd se dnes zúčastnili přednášky VZP – Vzpoura úrazům. Měli možnost poslechnout si příběhy lidí po těžkém úrazu a seznámit se s nejčastějšími a nejběžnějšími hrozbami úrazů kolem nás. Na závěr proběhla zajímavá diskuze, kdy i žáci měli možnost sdílet své zkušenosti. Všichni si z besedy odnesli reflexní pásek s logem VZP. Na fotky se můžete podívat níže.

DOTOVANÉ MLÉKO DO ŠKOL

Letos opěr probíhá akce mléko do škol, do konce října budou žáci dostávat 1 x neochucené mléko týdně (250ml) zcela zdarma. Jakmile dostaneme ceny od dodavatele, bude možno zakoupit dětem kartičky jako v předchozích letech i na ochucené výrobky, přihláška bude k dispozici u třídního učitele.

OVOCE DO ŠKOL

I letošní rok probíhá akce Ovoce do škol, žáci dostávají každý týden jeden kus ovoce nebo zeleniny.

____________________________________________________________

Děkuji celé třídě 6.C za úžasné překvapení a milý dárek k narozeninám. Udělali jste mi ohromnou radost a opět jste mě úžasně překvapili za super nápad 🙂 Děkuji Vám, jste skvělá parta, Vaše třídní učitelka Jana Součková 🙂

Středa 27. září

Planeta Země 3000

promítání dokumentárního pořadu : Brazílie – vášnivé srdce Jižní Ameriky z produkce Planeta Země 3000 v kině Světozor (Václavské náměstí), cena 60,-Kč (bude placeno z TF)

Vážení rodiče, milí žáci,

prázdniny jsou již na samotném konci a opět přichází návrat do školních lavic. Školní rok 2017/2018 začíná již toto pondělí 4. září v 8:00hod.

ORGANIZACE 1. ŠKOLNÍHO TÝDNE:

PONDĚLÍ – 8:00 – 8:45 – slavnostní zahájení, kontrola seznamu žáků a seznámení s novými žáky + prosím, aby žáci věděli, kdo bude chodit v Po 4.9. a v Út 5.9. na oběd (tento den bude oběd od 11:00hod.)

ÚTERÝ – 8:00 – 11:25 – třídní agenda – školní řád, klasifikační řád, domácí příprava, chování, seznámení s rozvrhem a učiteli, žákovská knížka, skříňky, rozdělení funkcí aj. (obědy se vydávají hned po vyučování)

STŘEDA – vyučování podle rozvrhu bez odpolední výuky

ČTVRTEK – vyučování podle rozvrhu bez odpolední výuky

PÁTEK – vyučování podle rozvrhu bez odpolední výuky

Prosím v průběhu tohoto týdne, aby žáci přinesli papírové kapesníčky v krabičce (jinak nic jiného není potřeba – mýdla, toaletní papír i papírové ruličky máme). Jakmile děti dostanou žákovské knížky prosím o jejich vyplnění, budu kontrolovat adresy a telefonní čísla. Dále si mohou již přinést ručník, výtvarné pomůcky a tělocviky, které si budou moct nechat ve třídě, záleží na nich samotných. Náhradní klíče od skříněk mám od hodně žáků u sebe.

Dále prosím o 1.000Kč do třídního fondu (na zaplacení pracovních sešitů a různých akcí, které nás v tomto roce čekají). Žáci mohou peníze nosit od 11.9. Děkuji.

Jinak platí vše jako v minulých letech, prosím, sledujte naše stránky třídy, kde Vás budu já i další učitelé informovat o důležitých věcech a dále budu fungovat na emailové adrese (s žáky se uvidím na hodinách českého jazyka a občanské výchovy, pokud budete chtít řešit jiné předměty, prosím, kontaktujte přímo vyučujícího).